0 2 minute 12 luni

Președintele Consiliului Județean Caraș-Severin, Romeo Dunca, a participat recent la conferința de închidere a proiectului „Creșterea calității serviciilor publice electronice pentru cetățeni la nivelul județului Caraș-Severin”.

Obiectivul general al proiectului este consolidarea capacității Consiliului Județean Caraș-Severin de a asigura calitatea și accesul la serviciile publice oferite cetățenilor, exclusiv prin simplificarea procedurilor administrației locale și pentru reducerea birocrației.

„Suntem receptivi la nevoia cetățenilor de a avea servicii de calitate, prin noua platformă – eportal.cjcs.ro – putând fi depuse și obținute, on-line, o serie de documente. Simplificăm procedurile administrative și reducem astfel birocrația, Consiliul Județean Caraș-Severin devenind o administrație care ține pasul cu tehnologia”, a declarat președintele Romeo Dunca.

Prin proiect a fost obținut Certificatul de conformitate al managementului calității pentru servicii de administrație publică generală și, complementar portalului de servicii către cetățeni, a fost extins și sistemul de management de documente prin digitalizare fluxuri, atât din perspectiva back-office, cât și front-office, se arată într-un comunicat de presă al Consiliului Judeţean Caraş-Severin.

Proiectul „Creșterea calității serviciilor publice electronice pentru cetățeni la nivelul județului Caraș-Severin” a fost implementat pe o durată de 16 luni, fiind cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă „Competența face diferența”.

Bianca METEŞ